آشنایی با نسل جدیدی از کفپوش ها
نوشته شده توسط : siina

آشنایی با نسل جدیدی از کفپوش ها

در بیشتر مواقع در هنگام ساختمان سازی برای کف محیط از کفپوش هایی نظیر سنگ و یا سرامیک استفاده می کنند. مدتی است که نوع جدیدی از کفپوش ها در بازار بسیار طرفدار پیدا کرده. این محصول کفپوش لمینت می باشد. لمینت ها در واقع شکلی ساختگی و مصنوعی از پارکت های چوبی هستند.

این محصول از چند لایه چوب فشرده شده و مغزی hdf تولید می شود. بر روی سطح خارجی آن لایه ای جهت محافظت در مقابل رطوبت و ضربه قرار میگیرد. لایه رویی و قابل مشاهده نیز از طرح های بسیار جذابی از چوب تشکیل شده است.

از مزیت های لمینت کف می توان به تنوع بی نظیر رنگ و طرح، مقاومت بالا در برابر ضربه و سائیدگی، ضد آب بودن آن و قابلیت شستشو راحت، نصب آسان و در آخر قیمت مناسب اشاره کرد.

لمینت ها در مقایسه با کفپوش سنگ و سرامیک زیبایی بیشتری دارند و براحتی با سایر اجزای دکوراسیون ساختمان هماهنگ می شوند. همینطور از لحاظ قیمت نیز اقتصادی می باشند. در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مثل شرکت ها و ادارات، بدون نگرانی می توان از این محصول استفاده کرد.

با توجه به ساخت داخل و یا خارج بودن لمینت و همینطور کیفیت مواد بکار رفته و طرح های آن، قیمت پارکت لمینت مشخص می شود. این محصول به مراتب قیمت بسیار کمتری نسبت به پارکت های چوبی دارد و زیبایی خیره کننده ای را به محیط ساختمان می بخشد.





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: